Ihonhoito kasvomaski-aikana

Kasvomaski on tällä hetkellä useamman arkipäivää. Vaikka tekisit töitä etänä, aiheuttaa jo hetkellinen kasvomaskin käyttö monelle iho-oireita. Puhutaankin masknesta (acne mechanica).

Miksi sitten kasvomaski aiheuttaa iho-ongelmia? Kasvomaskin alla oleva hengitysilma yhdessä hikoilun kanssa luovat iholle lämpimän ja kostean olotilan, minkä lisäksi kasvomaski aiheuttaa mekaanista hankausta. Monen tekijän summana iho ärsyyntyy, leukaan ilmestyy epäpuhtauksia sekä huulet kuivuvat. Kuulostaako tutulta?

Suurempaan huoleen ei kuitenkaan ole syytä: maskne-ihoa voidaan hoitaa ja iho-ongelmia ehkäistä oikeilla kosmetiikkatuotteilla. Ihonhoitorutiinin vaiheisiin kannattaakin nyt panostaa - se, mitä ihosi tällä hetkellä ennen kaikkea tarvitsee on säännöllinen ja huolellinen pesu sekä kosteutus ihotyypillesi sopivilla tuotteilla.

Jotta löytäisit juuri Sinun ihollesi sopivat tuotteet maskne -oireiden hoitoon, olemme koonneet yhteen vinkkilistan jokaiselle ihonhoitovaiheelle ja ihotyypille:

KASVOT - RASVOITTUVA & SEKAIHO

Suosittelemme rasvoittuvalle ja sekaiholle salisyylihappoa sisältäviä puhdistustuotteita päivittäiseen (aamuin & illoin) puhdistukseen. Savi toimii ihonhoidossa puhdistavana raaka-aineena. Savipohjaisella naamiolla saat hillittyä epäpuhtauksia. Valitse kosteutukseen kosteuttava seerumi sekä koostumukseltaan kevyt päivävoide, joka säätelee talin tuotantoa, mutta kosteuttaa ihoasi. 

Suosittelemme Sinulle:

[tuotetta klikkaamalla saat lisätietoa]


Beauty Shot Green Clay syväpuhdistava savinaamio 18ml

Greek Yoghurt ravitseva probioottinen seerumi 30ml





KASVOT - HERKKÄ IHO

Kasvomaskin myötä on herkkä ihosi saattanut muuttua vieläkin herkemmäksi. Herkälle iholle suosittelemme hellävaraisesti puhdistavia puhdistustuotteita sekä rauhoittavia ihonhoitotuotteita. Syötävän kreikkalaisen jogurtin ja probioottien tehoon pohjautuva KORRES Greek Yoghurt -kasvolinja kosteuttaa, suojaa ja tasapainottaa ihon pH:ta saaden ihosi tuntumaan vahvalta ja terveeltä.

Suosittelemme Sinulle:

[tuotetta klikkaamalla saat lisätietoa]

Greek Yoghurt vaahtoava puhdistusvoide 150mL

Wild Rose kosteuttava kasvovesi 150mL

Greek Yoghurt ravitseva probioottinen seerumi 30mL

Greek Yoghurt rauhoittava probioottinen päivävoide 40mL

Greek Yoghurt Hydra-Biome kasvonaamio 100mL



KASVOT -AIKUINEN IHO
 

Mitä aikuisemmaksi tulemme, sitä enemmän ihon talintuotanto vähenee. Maskne voi kuitenkin aiheuttaa myös aikuiselle iholle epäpuhtauksia sekä kuivattaa ihoasi. Suosittelemmekin kasvojen puhdistustuotteita, jotka kunnioittavat ja ylläpitävät ihon omaa kosteustasapainoa. Kosteusvoitena ja tehohoitotuotteina suosi tehokkaita antiage-tuotteita.

Suosittelemme Sinulle:

[tuotetta klikkaamalla saat lisätietoa]

Olympus Tea 3in1 puhdistusemulsio 200mL

Beauty Shot Natural Clay syväpuhdistava savinaamio 18mL

Golden Krocus sahramikauneuseliksiiri 30ml TAI
Black Pine 4D Bio-Shapelift™ kiinteyttävä seerumi 30ml

Black Pine 4D Bio-Shapelift™ kosteusvoide kuivalle iholle 40ml

Black Pine 4D Bio-Shapelift™ kohottava 'yön-yli' hoitonaamio 40ml

Beauty Shot Babassu Butter kosteuttava naamio 18mL



Muistathan, että tavoitat meidät aina puhelimitse, sähköpostitse sekä Facebook ja Instagram -sovellusten kautta, kun kaipaat neuvoa, apua tai vastauksia koskien ihonhoitoasi. Lisäksi KORRES Lönkka43 -myymälässä saat henkilökohtaista palvelua kauneudenhoitoalan ammattilaisiltamme, jotka palvelevat sinua ihosi tarpeita kuunnellen.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitusehdot

1. Yleistä
1.1. Nämä sopimusehdot sisältävät www.korres.fi käyttöä koskevat sekä tuotteiden tilausta ja toimitusta koskevat ehdot. Rekisteröityessäsi palveluun tai ostaessasi tuotteita verkkokaupasta palvelun käyttäjänä (myöhemmin “asiakas”) hyväksyt ehdot ja sitoudut noudattamaan näitä ehtoja.
1.2. Palveluntarjoajan yhteystiedot: Via MK Oy, Lönnrotinkatu 43, 00180 Helsinki.
Y-tunnus: 1986888-9
1.3. Via MK Oy:llä on oikeus muuttaa näitä sopimusehtoja. Hyväksyt muutokset palvelua käyttäessään. Kulloinkin voimassaolevat sopimusehdot ovat nähtävissä verkkokaupan kotisivulla osoitteessa www.korres.fi/toimitusehdot

2. Rekisteröityminen
2.1. Voit halutessasi rekisteröityä täyttämällä yhteystietolomakkeen ja valitsemalla itsellesi käyttäjätunnuksen ja salasanan. Ostoksia voit kuitenkin tehdä myös rekisteröitymättä ja maksaa ostoksesi verkkopankissa. Rekisteröitymällä kanta-asiakkaaksi saat käyttöösi erilaisia etuja.
2.2. Sinun tulee olla täysi-ikäinen luonnollinen ja täysivaltainen henkilö. Asiakkaana vastaat palveluntarjoajalle antamiesi tietojen oikeellisuudesta ja käyttäjätunnuksen sekä salasanan käytöstä ja säilytyksestä.
2.3. Palveluntarjoajalla on oikeus evätä rekisteröityminen ja oikeus tarvittaessa sulkea käyttäjätunnus.

3. Henkilötiedot ja niiden käyttö
3.1. Asiakkaita koskevat henkilötiedot kerätään ja tallennetaan palveluntarjoajan ylläpitämään asiakasrekisteriin. Tietoja kerätään ainoastaan omaan (korres.fi) käyttöömme eikä niitä luovuteta kolmannelle osapuolelle (kts. tarkemmin kohta 8).
3.2. Asiakkaalla on oikeus tarkistaa itseään koskevat henkilötiedot, muuttaa niitä tai poistaa tiedot rekisteristä kokonaan. Palvelu sisältää tietoja koskevat toimintaohjeet.

4. Tuotteiden tilaaminen ja toimitus
4.1. Tilauksia toimitetaan ainoastaan Suomen alueella.
4.2. Voit tehdä tilauksen verkkokaupassa joko rekisteröidyttyäsi palvelun käyttäjäksi tai ilman rekisteröitymistä. Tehty tilaus on sitova.
4.3. Tilatut ja varastossa olevat tuotteet toimitetaan normaalisti 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta.
4.4. Mikäli tilatun tuotteen osalta ilmenee toimitusvaikeuksia, asiakaspalvelumme ottaa yhteyttä.
4.5. Toimitustavaksi voit valita joko nouto Postista, nouto Postin pakettiautomaatista, nouto DB Schenkerin noutopisteestä, Postin kotiinkuljetus, DB Schenkerin kotiinkuljetus tai voit noutaa tilauksesi KORRES Lönkka43 myymälästä (Lönnrotinkatu 43, 00180 Helsinki). Postipaketin ja pakettiautomaatin toimituskulut ovat € 6,- tilauksen koosta riippumatta ja tilauksen noutaminen Lasipalatsin myymälästä ilman kuluja – luonnollisesti! Tilauksen arvon ollessa yli 70€ , emme veloita toimituskuluja. Postin ja DB Schenkerin kotiinkuljetuksen toimituskulut ovat € 15-tilauksen koosta riippumatta. Tilauksen arvon ollessa yli 100€ emme veloita toimituskuluja. Kotiinkuljetus toimitetaan vastaanottajalle kotiin suoraan. Muista ilmoittaa puhelinnumero, jotta voidaan sopia kuljetus sinulle sopivana kellonaikana.

4.6. Toimitetun tuotteen vastaanotto ja tarkistus. Vastaanotettuasi tuotteen sinulla on 7 vrk. aikaa ilmoittaa mahdollisista näkyvistä kuljetusvaurioista. 7 vrk:n jälkeen tehtyjä ilmoituksia kuljetusvaurioista ei hyväksytä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ([email protected]), jotta voimme sopia tarvittavista järjestelyistä.

5. Maksutavat
5.1. Tuotteet maksetaan verkkokaupassa tilauksen yhteydessä verkkopankin kautta pankkitunnuksilla, Visa-, Visa Electron- MasterCard-kortilla tai osamaksulla tai laskulla .
5.2. Verkkokaupassamme voit maksaa kaikissa suomalaisissa verkkopankeissa. Käytössämme on Klarna Checkout -palvelu, jonka kautta maksusi meille hoituu turvallisesti ja vaivattomasti; kannaltasi palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Lyhykäisyydessään näin:
1. Ostaja valitsee verkkokaupassa haluamansa tuotteet ostoskoriin ja maksaa tilauksen Klarna Checkout:lla.
2. Verkkokauppias saa tiedon maksusta.
3. Verkkokauppias lähettää ostajan tilaaman tuotteen.
4. Verkkokauppias kuittaa Klarnalle tiedon toimituksesta hallintaliittymän kautta.
5. Klarna seuraa toimituksen kulkua, mikäli tilaus on lähetetty kirjattuna lähetyksenä (lähetys jonka etenemistä voidaan seurata esim. Postin pakettitoimitus).
6. Kun ostaja on vastaanottanut ja tarkistanut tilauksen, Klarna välittää maksun verkkokauppiaalle automaattisesti. Mikäli tilaus on kunnossa, ostajan ei tarvitse tehdä siitä erillistä kuittausta Klarnalle. Mikäli tilaamasi tuotteet eivät tule perille tai lähetys ei vastaa tilaustasi, saat aina rahasi täysimääräisenä takaisin.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna Oy (y-tunnus 2247127-6, yhteystiedot: Korkeavuorenkatu 34, 00130 Helsinki) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Katso lisätiedot: www.klarna.com

5.3. Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron-, MasterCard-korteilla, laskulla tai osamaksulla, Via MK Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Klarna Oy toimii Klarna lasku, debit/credit -korttimaksut (Visa, Mastercard) sekä verkkopankkimaksut tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Klarna Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Klarna Oy on myös maksun saaja.
Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 99771. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä KORRES asiakaspalveluun (09-7429 8881 tai [email protected]).

6. Klarna-palvelu
Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Klarna Oy (y-tunnus 2247127-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään vahvistusviesti. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Klarna Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Maksusi tilitetään myyjälle vasta, kun olet vastaanottanut tilauksesi ja saanut tarkistaa sen. Tarkastusajoista ilmoitetaan tilauskohtaisesti sähköpostilla.

7. Tilauksen peruuttaminen ja palautusoikeus
7.1. Tehtyä ja maksettua tilausta ei voi peruuttaa verkkokaupassa. Mikäli haluat perua kaupan sinun tulee menetellä kuten seuraavassa kohdassa (6.2).
7.2. Sinulla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa tuotteet tai osa niistä neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia ja alkuperäisessä myyntikunnossa. Hygieniasyistä meikkejä ei voi palauttaa. Palautustilanteessa ota aina yhteyttä asiakaspalveluumme ([email protected],) jotta voimme sopia tarvittavista järjestelyistä. Tuote voidaan palauttaa joko postitse tai palauttamalla se KORRES Lönkka43 myymälään (Lönnrotinkatu 43, 001800 Helsinki).

7.3. Palveluntarjoaja maksaa palautettavan tuotteen postituskulut, mikäli palautettava tuote on mahdollista toimittaa normaalina postipakettina tai kirjeenä ja paketti tai kirje on lähetetty Suomesta Posti Group Oyj:n toimesta.
7.4. Maksusuoritus tuotteen palautuksen johdosta palautuu palveluntarjoajan ja Klarna Oy:n toimesta viimeistään 30 vuorokauden kuluessa tuotteen palautuksesta.
h2. 8. Muuta yleistä
8.1. Palveluntarjoaja ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä.
8.2. Mahdollisiin asiakkaan ja palveluntarjoajan välisiin sopimusta koskeviin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia
h2. 9. Asiakasrekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä Nimi
Via MK Oy / Korres

Yhteystiedot
Lönnrotinkatu 43, 00180 Helsinki
2. Rekisteriasioista vastaava henkilö Nimi
Kristiina Raunetsalo
3. Rekisterin nimi Korres -asiakasrekisteri
4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus Asiakassuhteen hoito
5. Rekisterin tietosisältö Asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, ostotapahtumatietoja.
6. Säännönmukaiset tietolähteet Asiakkaan oma liittymisilmoitus sähköisen liittymislomakkeen tai täytetyn paperilomakkeen kautta.
7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle Via MK Oy ei myy eikä luovuta asiakasrekisterissään olevia tietoja ulkopuolisille.
8. Rekisterin suojauksen periaatteet Asiakasrekisteriä käsitellään luottamuksellisena ja se on asianmukaisesti suojattu ulkopuolisilta. Rekisteriä ei säilytetä paperitulosteena. Rekisteriä käyttävät ainoastaan henkilöt, joiden toimenkuvaan sen käyttö kuuluu. Jokaisella käyttäjällä on henkilökohtainen käyttäjätunnus ja salasana. Rekisterin käyttöoikeuksia myöntää ja valvoo rekisteriasioita hoitava henkilö.
9. Tarkastusoikeus Rekisteröidyllä on henkilötietolain 26 §:n mukaisesti oikeus tarkastaa, mitä häntä koskevia tietoja henkilörekisteriin on talletettu. Tarkastuspyyntö tulee lähettää kirjallisesti ja allekirjoitettuna rekisteriasioista vastaavalle henkilölle (yhteystiedot mainittu kohdassa 2)
10. Markkinointiluvan peruminen Rekisteröidyllä on oikeus peruttaa antamansa markkinointilupa ilmoittamalla siitä saamassaan sähköpostissa olevalla linkillä.