Vinkit hiustenhoitoon talvella

Vinkit hiustenhoitoon talvella

Saako pakkassää hiustesi latvat haaroittumaan, leijailemaan sähköisinä ja liimautumaan litteänä pitkin päätä? Se on merkki siitä, että on aika kiinnittää erityistä huomiota hiusten hyvinvointiin.

Ravitse hiuksia sisäisesti

Hiusten hyvinvointi lähtee hiuspohjasta ja paras tapa huolehtia ihosi ja hiustesi hyvinvoinnista on monipuolinen ruokavalio. Tarkista siis erityisesti hyvien rasvahappojen, proteiinien sekä A-, E- ja C-vitamiinin saantisi. Muista myös, että yksi niin ihon kuin hiusten kosteutuksen kulmakivistä on riittävä veden juonti.

Hoida hellävaraisesti ulkoapäin

Kuiva pakkasilma, sisälämmitys, hiusten muotoilu ja hankaus ovat omiaan tekemään hiuksistasi entistä kuivemmat ja helposti katkeilevat. Säästä siis kutrejasi jättämällä muotoiluraudan käyttö minimiin. Pesun jälkeen kuivaa hiukset hellästi puristelemalla pehmeällä pyyhkeellä ja vältä niiden hankaamista. Älä mene nukkumaan märillä hiuksilla, sillä märkänä hiuksesi ovat haavoittuvaisimmillaan ja hankaus saa ne helposti katkeamaan. Pitkät hiukset kannattaa solmia yöksi leteille. Muista aina valita hiussolki ilman metallista kiinnitysosaa, joka saa myös hiukset helposti katkeilemaan.

Vaihda hiustenhoitotuotteet ravitsevampiin

Nopea apu hiusten kosteuttamiseen ovat ravitseva shampoo ja hoitoaine, jotka palauttavat hiusten kauniin kiillon ja suojaavat niitä talven pakkaselta. Jos hiuspohjasi on hyvin kuiva, voit välillä kokeilla pestä hiukset shampoon sijaan pelkällä hoitoaineella. 

Käytä muutaman pesun välein hoitoaineen tilalla hiusnaamiota antamaan hiuksillesi tuhdimpaa ravitsevuutta ja kosteutusta. KORRESin ravitseva Argan Oil Post-Colour hiusnaamio korjaa ja antaa elinvoimaisuutta kuiville, karheille ja vaurioituneille hiuksille. Arganöljy lisää hiusten kiiltoa ja auttaa ylläpitämään värjättyjen hiusten kirkasta sävyä.

Kun haluat värjätä hiuksiasi, käytä hellävaraisia ja ammoniakittomia Argan Oil Advanced -kestovärejämme, jotka sisältävät hoitavaa arganöljyä.

Kuva: Sanni Jama (Karkkipäivä-blogi)

Argan Oil Post-Colour -hiustenhoitotuotteet ravitsevat ja suojaavat käsiteltyjä hiuksia ja pidentävät värin kestoa ja hiusten kiiltoa. Argan Oil -hiusväreistämme sekä hiustenhoitotuotteista voit lukea lisää myös kosmetiikkabloggaaja Sannin Karkkipäivä -blogin artikkelista.

Pure Greek Olive Nourishing -shampoo ja hoitoaine kosteuttavat tehokkaasti kuivia ja vaurioituneita hiuksia antaen niille vastustamatonta pehmeyttä.

Tutustu KORRES-hiustenhoitotuotteisiin.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitusehdot

1. Yleistä
1.1. Nämä sopimusehdot sisältävät www.korres.fi käyttöä koskevat sekä tuotteiden tilausta ja toimitusta koskevat ehdot. Rekisteröityessäsi palveluun tai ostaessasi tuotteita verkkokaupasta palvelun käyttäjänä (myöhemmin “asiakas”) hyväksyt ehdot ja sitoudut noudattamaan näitä ehtoja.
1.2. Palveluntarjoajan yhteystiedot: Via MK Oy, Lönnrotinkatu 43, 00180 Helsinki.
Y-tunnus: 1986888-9
1.3. Via MK Oy:llä on oikeus muuttaa näitä sopimusehtoja. Hyväksyt muutokset palvelua käyttäessään. Kulloinkin voimassaolevat sopimusehdot ovat nähtävissä verkkokaupan kotisivulla osoitteessa www.korres.fi/toimitusehdot

2. Rekisteröityminen
2.1. Voit halutessasi rekisteröityä täyttämällä yhteystietolomakkeen ja valitsemalla itsellesi käyttäjätunnuksen ja salasanan. Ostoksia voit kuitenkin tehdä myös rekisteröitymättä ja maksaa ostoksesi verkkopankissa. Rekisteröitymällä kanta-asiakkaaksi saat käyttöösi erilaisia etuja.
2.2. Sinun tulee olla täysi-ikäinen luonnollinen ja täysivaltainen henkilö. Asiakkaana vastaat palveluntarjoajalle antamiesi tietojen oikeellisuudesta ja käyttäjätunnuksen sekä salasanan käytöstä ja säilytyksestä.
2.3. Palveluntarjoajalla on oikeus evätä rekisteröityminen ja oikeus tarvittaessa sulkea käyttäjätunnus.

3. Henkilötiedot ja niiden käyttö
3.1. Asiakkaita koskevat henkilötiedot kerätään ja tallennetaan palveluntarjoajan ylläpitämään asiakasrekisteriin. Tietoja kerätään ainoastaan omaan (korres.fi) käyttöömme eikä niitä luovuteta kolmannelle osapuolelle (kts. tarkemmin kohta 8).
3.2. Asiakkaalla on oikeus tarkistaa itseään koskevat henkilötiedot, muuttaa niitä tai poistaa tiedot rekisteristä kokonaan. Palvelu sisältää tietoja koskevat toimintaohjeet.

4. Tuotteiden tilaaminen ja toimitus
4.1. Tilauksia toimitetaan ainoastaan Suomen alueella.
4.2. Voit tehdä tilauksen verkkokaupassa joko rekisteröidyttyäsi palvelun käyttäjäksi tai ilman rekisteröitymistä. Tehty tilaus on sitova.
4.3. Tilatut ja varastossa olevat tuotteet toimitetaan normaalisti 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta.
4.4. Mikäli tilatun tuotteen osalta ilmenee toimitusvaikeuksia, asiakaspalvelumme ottaa yhteyttä.
4.5. Toimitustavaksi voit valita joko nouto Postista, nouto Postin pakettiautomaatista, nouto DB Schenkerin noutopisteestä, Postin kotiinkuljetus, DB Schenkerin kotiinkuljetus tai voit noutaa tilauksesi KORRES Lasipalatsin myymälästä (Mannerheimintie 22-24, 00100 Helsinki). Postipaketin ja pakettiautomaatin toimituskulut ovat € 6,- tilauksen koosta riippumatta ja tilauksen noutaminen Lasipalatsin myymälästä ilman kuluja – luonnollisesti! Tilauksen arvon ollessa yli 70€ , emme veloita toimituskuluja. Postin ja DB Schenkerin kotiinkuljetuksen toimituskulut ovat € 15-tilauksen koosta riippumatta. Tilauksen arvon ollessa yli 100€ emme veloita toimituskuluja. Kotiinkuljetus toimitetaan vastaanottajalle kotiin suoraan. Muista ilmoittaa puhelinnumero, jotta voidaan sopia kuljetus sinulle sopivana kellonaikana.

4.6. Toimitetun tuotteen vastaanotto ja tarkistus. Vastaanotettuasi tuotteen sinulla on 7 vrk. aikaa ilmoittaa mahdollisista näkyvistä kuljetusvaurioista. 7 vrk:n jälkeen tehtyjä ilmoituksia kuljetusvaurioista ei hyväksytä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme (info@korres.fi), jotta voimme sopia tarvittavista järjestelyistä.

5. Maksutavat
5.1. Tuotteet maksetaan verkkokaupassa tilauksen yhteydessä verkkopankin kautta pankkitunnuksilla, Visa-, Visa Electron- MasterCard-kortilla tai osamaksulla tai laskulla .
5.2. Verkkokaupassamme voit maksaa kaikissa suomalaisissa verkkopankeissa. Käytössämme on Klarna Checkout -palvelu, jonka kautta maksusi meille hoituu turvallisesti ja vaivattomasti; kannaltasi palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Lyhykäisyydessään näin:
1. Ostaja valitsee verkkokaupassa haluamansa tuotteet ostoskoriin ja maksaa tilauksen Klarna Checkout:lla.
2. Verkkokauppias saa tiedon maksusta.
3. Verkkokauppias lähettää ostajan tilaaman tuotteen.
4. Verkkokauppias kuittaa Klarnalle tiedon toimituksesta hallintaliittymän kautta.
5. Klarna seuraa toimituksen kulkua, mikäli tilaus on lähetetty kirjattuna lähetyksenä (lähetys jonka etenemistä voidaan seurata esim. Postin pakettitoimitus).
6. Kun ostaja on vastaanottanut ja tarkistanut tilauksen, Klarna välittää maksun verkkokauppiaalle automaattisesti. Mikäli tilaus on kunnossa, ostajan ei tarvitse tehdä siitä erillistä kuittausta Klarnalle. Mikäli tilaamasi tuotteet eivät tule perille tai lähetys ei vastaa tilaustasi, saat aina rahasi täysimääräisenä takaisin.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna Oy (y-tunnus 2247127-6, yhteystiedot: Korkeavuorenkatu 34, 00130 Helsinki) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Katso lisätiedot: www.klarna.com

5.3. Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron-, MasterCard-korteilla, laskulla tai osamaksulla, Via MK Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Klarna Oy toimii Klarna lasku, debit/credit -korttimaksut (Visa, Mastercard) sekä verkkopankkimaksut tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Klarna Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Klarna Oy on myös maksun saaja.
Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 99771. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä KORRES asiakaspalveluun (09-7429 8881 tai info@korres.fi).

6. Klarna-palvelu
Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Klarna Oy (y-tunnus 2247127-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään vahvistusviesti. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Klarna Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Maksusi tilitetään myyjälle vasta, kun olet vastaanottanut tilauksesi ja saanut tarkistaa sen. Tarkastusajoista ilmoitetaan tilauskohtaisesti sähköpostilla.

7. Tilauksen peruuttaminen ja palautusoikeus
7.1. Tehtyä ja maksettua tilausta ei voi peruuttaa verkkokaupassa. Mikäli haluat perua kaupan sinun tulee menetellä kuten seuraavassa kohdassa (6.2).
7.2. Sinulla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa tuotteet tai osa niistä neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia ja alkuperäisessä myyntikunnossa. Hygieniasyistä meikkejä ei voi palauttaa. Palautustilanteessa ota aina yhteyttä asiakaspalveluumme (info@korres.fi,) jotta voimme sopia tarvittavista järjestelyistä. Tuote voidaan palauttaa joko postitse tai palauttamalla se KORRES Lasipalatsin myymälään (Mannerheimintie 22-24, 00100 Helsinki).

7.3. Palveluntarjoaja maksaa palautettavan tuotteen postituskulut, mikäli palautettava tuote on mahdollista toimittaa normaalina postipakettina tai kirjeenä ja paketti tai kirje on lähetetty Suomesta Posti Group Oyj:n toimesta.
7.4. Maksusuoritus tuotteen palautuksen johdosta palautuu palveluntarjoajan ja Klarna Oy:n toimesta viimeistään 30 vuorokauden kuluessa tuotteen palautuksesta.
h2. 8. Muuta yleistä
8.1. Palveluntarjoaja ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä.
8.2. Mahdollisiin asiakkaan ja palveluntarjoajan välisiin sopimusta koskeviin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia
h2. 9. Asiakasrekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä Nimi
Via MK Oy / Korres

Yhteystiedot
Mannerheimintie 22-24, 00100 Helsinki
2. Rekisteriasioista vastaava henkilö Nimi
Mira Savolainen
3. Rekisterin nimi Korres -asiakasrekisteri
4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus Asiakassuhteen hoito
5. Rekisterin tietosisältö Asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, ostotapahtumatietoja.
6. Säännönmukaiset tietolähteet Asiakkaan oma liittymisilmoitus sähköisen liittymislomakkeen tai täytetyn paperilomakkeen kautta.
7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle Via MK Oy ei myy eikä luovuta asiakasrekisterissään olevia tietoja ulkopuolisille.
8. Rekisterin suojauksen periaatteet Asiakasrekisteriä käsitellään luottamuksellisena ja se on asianmukaisesti suojattu ulkopuolisilta. Rekisteriä ei säilytetä paperitulosteena. Rekisteriä käyttävät ainoastaan henkilöt, joiden toimenkuvaan sen käyttö kuuluu. Jokaisella käyttäjällä on henkilökohtainen käyttäjätunnus ja salasana. Rekisterin käyttöoikeuksia myöntää ja valvoo rekisteriasioita hoitava henkilö.
9. Tarkastusoikeus Rekisteröidyllä on henkilötietolain 26 §:n mukaisesti oikeus tarkastaa, mitä häntä koskevia tietoja henkilörekisteriin on talletettu. Tarkastuspyyntö tulee lähettää kirjallisesti ja allekirjoitettuna rekisteriasioista vastaavalle henkilölle (yhteystiedot mainittu kohdassa 2)
10. Markkinointiluvan peruminen Rekisteröidyllä on oikeus peruttaa antamansa markkinointilupa ilmoittamalla siitä saamassaan sähköpostissa olevalla linkillä.