Vinkit syysihon hoitoon

Viilenevä ilma virkistää mieltä ja kehoa, mutta lämpötilan ja ilmankosteuden laskiessa myös ihonhoidon tarve kasvaa. Lue tästä vinkit syksyn ihonhoitoon!

Puhdista hellävaraisesti

Ihonhoito alkaa ihon puhdistuksesta, vuodenajasta riippumatta. Välillä kuitenkin erehdymme vahingoittamaan ihon tasapainoa ja suojakerrosta liian pesevillä puhdistustuotteilla. Epäpuhdas ja rasvoittuva iho saa tarttumaan yhä voimakkaampiin putsareihin, jotka poistavat lian ja meikin mukana myös ihon luonnollisen kosteuden. Etenkin aamuiseen puhdistukseen riittää maitomainen puhdistusemulsio - tai lämmin vesi ja kasvoveteen kostutettu vanulappu.



Olympus Tea Detox Toning 3in1 puhdistusemulsio 150ml
Hinta 27,00 €

Hellävarainen 3in1-emulsio puhdistaa, raikastaa ja poistaa kasvoilta epäpuhtaudet ja meikin riisumatta iholta sen luonnollista kosteutta.


Pomegranate ihohuokosia supistava kasvovesi 200ml
Hinta 29,00 €

Puhdistava ja ihoa tasoittava kasvovesi hillitsee rasvoittumista ja supistaa ihohuokosia, tehden ihosta vastaanottavaisemman muille hoitotuotteille.


Älä anna pintakuivuuden yllättää

Syksyn alkaessa ihon kiristely saattaa tulla yllätyksenä, kun ihonhoitorutiinit muistuttavat vielä hiostavista kesäpäivistä. Kosteusköyhä iho hälyttää nopeasti huolenpidon tarpeestaan kiristävällä tunteella ja rosoisella pinnalla, jolle meikki levittyy epätasaisesti. Tiesitkö, että myös ihon rasvoittuminen ja liiallinen talintuotanto voivat olla merkki siitä, että ihon kosteusvarastoja ei ole täytetty?

Kerrosta vesikosteutta hoitonesteellä 

Vanulapulle kaadettava, kasvoille siveltävä kasvovesi on monelle tuttu, mutta oletko jo tutustunut suoraan iholle levitettävään hoitonesteeseen? Pintakuiva iho kaipaa erityisesti vesikosteutusta, johon kasvovesi tai hoitoneste on ykkösapu. Tarvittaessa hoitonestettä voi kerrostaa 2-3 kerrosta, antaen nesteen imeytyä jokaisen levityskerran välillä. 

Apothecary Wild Rose hoitoneste | kaikille ihotyypeille 200ml
Hinta 36,00 €

Tiivistetty hoitoneste palauttaa ihon luonnollisen pH-tasapainon ihon puhdistuksen jälkeen ja edistää muiden hoitotuotteiden imeytymistä.

Tehohoida seerumilla tai kasvoöljyllä

Hoitotuotteiden kerrostus on syysihonhoidon A ja O. Yhdistelemällä erilaisiin ihonhoidon tarpeisiin vastaavia tuotteita saat parhaiten rakennettua täydellisen, juuri omalle ihollesi sopivan hoitorutiinin. Seerumilla täytät ihon erityisvaatimukset, liittyivät ne sitten kosteutukseen, antioksidanttiseen suojaan tai anti-age -vaikutukseen. Mikäli ihosi on kuiva, karhea tai hilseilevä, kannattaa hoitorutiineihin lisätä laadukas kasvoöljy, joka pehmentää ja ravitsee ihoa. 


Apothecary Wild Rose kasvoöljy 30ml
Hinta 59,00 €

Samettinen kasvoöljy ravitsee, kirkastaa ja tasoittaa ihonsävyä. Kevyt, kuivaöljymäinen koostumus tuntuu miellyttävältä ja imeytyy helposti.


Greek Yoghurt ravitseva probioottinen seerumi | kaikille ihotyypeille 30ml
Hinta 42,00 €

Tehokas probioottinen kasvoseerumi rauhoittaa ja hoitaa stressaantunutta ihoa välittömästi, tarjoten 48 tunnin syväkosteutuksen.


Sido kosteus ihoon kosteusvoiteella

Kosteusvoiteen tehtävä on hoitavien ominaisuuksiensa lisäksi muodostaa ihon pintaan suojaava kerros, joka lukitsee vesipohjaiset hoitotuotteet alleen ja estää kosteuden haihtumisen iholta. Kosteusvoide on siis ihonhoitorutiinin viimeinen askel. Päivällä kosteusvoide voi olla kevyempi, voidemainen tai geelimäinen - yön aikana iho uudistuu ja korjaa itseään, jolloin täyteläinen ja ravitsevampi voide on paikallaan. 

Apothecary Wild Rose kosteusvoide | kuivalle iholle 40ml
Hinta 41,00 €

Täyteläinen päivävoide kosteuttaa ja heleyttää kuivaa ihoa - tuloksena sileä, terveyttä hehkuva iho ja nuorekas ilme.

Black Pine 4D kohottava 'yön-yli' hoitonaamio 40ml
Hinta 69,00 €

Erittäin täyteläinen yövoide palauttaa ihon elinvoiman. Kohottaa ja kiinteyttää silottaen näkyviä juonteita ja tehden ihosta ihanan täyteläisen yön aikana.


Pehmeät vaatteet, pehmeämmät hoitotuotteet

Suihkun jälkeen vartalo on ihana kietoa kosteuttaviin hoitotuotteisiin, kuin lämpimään villapaitaan. Osa meistä on jo odottanut pitkähihaisten vaatekerrosten ja pehmeiden, paksujen kankaiden kaivamista lipaston laatikoista - samalla, kun kaivat vaatekerrastot kesäsäilöstä, on oivallinen aika uudistaa myös kylpyhuoneen kaappien valikoima.

Kuori ja uudista

Kuorimalla vartalon ihon säännöllisesti tehostat ihon uusiutumista. Kun kuollut ihosolukko poistetaan, pääsevät myös hoitotuotteet imeytymään ihoon tehokkaammin. 

Almond kuorintavoide vartalolle 150ml
Hinta 29,00 €

Välittömästi ihon pintaa uudistavan mikrokuorinnan ravinnerikas, sokerinen koostumus poistaa kuolleet ihosolut hellävaraisesti. 

Kun kosteusvoide ei riitä

Jos huomaat vartalossasi kuivia ihoalueita, esimerkiksi säärissä, polvissa tai kyynärpäissä, saattaa olla aika siirtyä vartalovoiteesta vartalovoihin tai -öljyyn. Tehokkaampi kosteutus voi olla paikoillaan myös esimerkiksi saunan tai kuorinnan jälkeen. Etenkin yötä vasten iho on ihana kietoa täyteläiseen voiteeseen tai samettiseen öljyyn, kuin pehmeään untuvapeittoon!

Guava Elasti-Smooth™ vartalovoi 125ml
Hinta 19,50 €

Täyteläisen kermainen vartalovoi kosteuttaa intensiivisesti, samalla pehmentäen ja silottaen karheaa ihoa. Vartalovoi on täydellinen kosteuttamaan erityisen kuivaa ihoa sekä käsi- tai jalkavoiteena pehmentämään kuivia kantapohjia ja kyynärpäitä.


Anna ihosi hehkua kilpaa syysauringon kanssa!

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitusehdot

1. Yleistä
1.1. Nämä sopimusehdot sisältävät www.korres.fi käyttöä koskevat sekä tuotteiden tilausta ja toimitusta koskevat ehdot. Rekisteröityessäsi palveluun tai ostaessasi tuotteita verkkokaupasta palvelun käyttäjänä (myöhemmin “asiakas”) hyväksyt ehdot ja sitoudut noudattamaan näitä ehtoja.
1.2. Palveluntarjoajan yhteystiedot: Via MK Oy, Lönnrotinkatu 43, 00180 Helsinki.
Y-tunnus: 1986888-9
1.3. Via MK Oy:llä on oikeus muuttaa näitä sopimusehtoja. Hyväksyt muutokset palvelua käyttäessään. Kulloinkin voimassaolevat sopimusehdot ovat nähtävissä verkkokaupan kotisivulla osoitteessa www.korres.fi/toimitusehdot

2. Rekisteröityminen
2.1. Voit halutessasi rekisteröityä täyttämällä yhteystietolomakkeen ja valitsemalla itsellesi käyttäjätunnuksen ja salasanan. Ostoksia voit kuitenkin tehdä myös rekisteröitymättä ja maksaa ostoksesi verkkopankissa. Rekisteröitymällä kanta-asiakkaaksi saat käyttöösi erilaisia etuja.
2.2. Sinun tulee olla täysi-ikäinen luonnollinen ja täysivaltainen henkilö. Asiakkaana vastaat palveluntarjoajalle antamiesi tietojen oikeellisuudesta ja käyttäjätunnuksen sekä salasanan käytöstä ja säilytyksestä.
2.3. Palveluntarjoajalla on oikeus evätä rekisteröityminen ja oikeus tarvittaessa sulkea käyttäjätunnus.

3. Henkilötiedot ja niiden käyttö
3.1. Asiakkaita koskevat henkilötiedot kerätään ja tallennetaan palveluntarjoajan ylläpitämään asiakasrekisteriin. Tietoja kerätään ainoastaan omaan (korres.fi) käyttöömme eikä niitä luovuteta kolmannelle osapuolelle (kts. tarkemmin kohta 8).
3.2. Asiakkaalla on oikeus tarkistaa itseään koskevat henkilötiedot, muuttaa niitä tai poistaa tiedot rekisteristä kokonaan. Palvelu sisältää tietoja koskevat toimintaohjeet.

4. Tuotteiden tilaaminen ja toimitus
4.1. Tilauksia toimitetaan ainoastaan Suomen alueella.
4.2. Voit tehdä tilauksen verkkokaupassa joko rekisteröidyttyäsi palvelun käyttäjäksi tai ilman rekisteröitymistä. Tehty tilaus on sitova.
4.3. Tilatut ja varastossa olevat tuotteet toimitetaan normaalisti 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta.
4.4. Mikäli tilatun tuotteen osalta ilmenee toimitusvaikeuksia, asiakaspalvelumme ottaa yhteyttä.
4.5. Toimitustavaksi voit valita joko nouto Postista, nouto Postin pakettiautomaatista, nouto DB Schenkerin noutopisteestä, Postin kotiinkuljetus, DB Schenkerin kotiinkuljetus tai voit noutaa tilauksesi KORRES Lönkka43 myymälästä (Lönnrotinkatu 43, 00180 Helsinki). Postipaketin ja pakettiautomaatin toimituskulut ovat € 6,- tilauksen koosta riippumatta ja tilauksen noutaminen Lasipalatsin myymälästä ilman kuluja – luonnollisesti! Tilauksen arvon ollessa yli 70€ , emme veloita toimituskuluja. Postin ja DB Schenkerin kotiinkuljetuksen toimituskulut ovat € 15-tilauksen koosta riippumatta. Tilauksen arvon ollessa yli 100€ emme veloita toimituskuluja. Kotiinkuljetus toimitetaan vastaanottajalle kotiin suoraan. Muista ilmoittaa puhelinnumero, jotta voidaan sopia kuljetus sinulle sopivana kellonaikana.

4.6. Toimitetun tuotteen vastaanotto ja tarkistus. Vastaanotettuasi tuotteen sinulla on 7 vrk. aikaa ilmoittaa mahdollisista näkyvistä kuljetusvaurioista. 7 vrk:n jälkeen tehtyjä ilmoituksia kuljetusvaurioista ei hyväksytä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ([email protected]), jotta voimme sopia tarvittavista järjestelyistä.

5. Maksutavat
5.1. Tuotteet maksetaan verkkokaupassa tilauksen yhteydessä verkkopankin kautta pankkitunnuksilla, Visa-, Visa Electron- MasterCard-kortilla tai osamaksulla tai laskulla .
5.2. Verkkokaupassamme voit maksaa kaikissa suomalaisissa verkkopankeissa. Käytössämme on Klarna Checkout -palvelu, jonka kautta maksusi meille hoituu turvallisesti ja vaivattomasti; kannaltasi palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Lyhykäisyydessään näin:
1. Ostaja valitsee verkkokaupassa haluamansa tuotteet ostoskoriin ja maksaa tilauksen Klarna Checkout:lla.
2. Verkkokauppias saa tiedon maksusta.
3. Verkkokauppias lähettää ostajan tilaaman tuotteen.
4. Verkkokauppias kuittaa Klarnalle tiedon toimituksesta hallintaliittymän kautta.
5. Klarna seuraa toimituksen kulkua, mikäli tilaus on lähetetty kirjattuna lähetyksenä (lähetys jonka etenemistä voidaan seurata esim. Postin pakettitoimitus).
6. Kun ostaja on vastaanottanut ja tarkistanut tilauksen, Klarna välittää maksun verkkokauppiaalle automaattisesti. Mikäli tilaus on kunnossa, ostajan ei tarvitse tehdä siitä erillistä kuittausta Klarnalle. Mikäli tilaamasi tuotteet eivät tule perille tai lähetys ei vastaa tilaustasi, saat aina rahasi täysimääräisenä takaisin.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna Oy (y-tunnus 2247127-6, yhteystiedot: Korkeavuorenkatu 34, 00130 Helsinki) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Katso lisätiedot: www.klarna.com

5.3. Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron-, MasterCard-korteilla, laskulla tai osamaksulla, Via MK Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Klarna Oy toimii Klarna lasku, debit/credit -korttimaksut (Visa, Mastercard) sekä verkkopankkimaksut tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Klarna Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Klarna Oy on myös maksun saaja.
Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 99771. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä KORRES asiakaspalveluun (09-7429 8881 tai [email protected]).

6. Klarna-palvelu
Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Klarna Oy (y-tunnus 2247127-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään vahvistusviesti. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Klarna Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Maksusi tilitetään myyjälle vasta, kun olet vastaanottanut tilauksesi ja saanut tarkistaa sen. Tarkastusajoista ilmoitetaan tilauskohtaisesti sähköpostilla.

7. Tilauksen peruuttaminen ja palautusoikeus
7.1. Tehtyä ja maksettua tilausta ei voi peruuttaa verkkokaupassa. Mikäli haluat perua kaupan sinun tulee menetellä kuten seuraavassa kohdassa (6.2).
7.2. Sinulla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa tuotteet tai osa niistä neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia ja alkuperäisessä myyntikunnossa. Hygieniasyistä meikkejä ei voi palauttaa. Palautustilanteessa ota aina yhteyttä asiakaspalveluumme ([email protected],) jotta voimme sopia tarvittavista järjestelyistä. Tuote voidaan palauttaa joko postitse tai palauttamalla se KORRES Lönkka43 myymälään (Lönnrotinkatu 43, 001800 Helsinki).

7.3. Palveluntarjoaja maksaa palautettavan tuotteen postituskulut, mikäli palautettava tuote on mahdollista toimittaa normaalina postipakettina tai kirjeenä ja paketti tai kirje on lähetetty Suomesta Posti Group Oyj:n toimesta.
7.4. Maksusuoritus tuotteen palautuksen johdosta palautuu palveluntarjoajan ja Klarna Oy:n toimesta viimeistään 30 vuorokauden kuluessa tuotteen palautuksesta.
h2. 8. Muuta yleistä
8.1. Palveluntarjoaja ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä.
8.2. Mahdollisiin asiakkaan ja palveluntarjoajan välisiin sopimusta koskeviin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia
h2. 9. Asiakasrekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä Nimi
Via MK Oy / Korres

Yhteystiedot
Lönnrotinkatu 43, 00180 Helsinki
2. Rekisteriasioista vastaava henkilö Nimi
Mira Savolainen
3. Rekisterin nimi Korres -asiakasrekisteri
4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus Asiakassuhteen hoito
5. Rekisterin tietosisältö Asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, ostotapahtumatietoja.
6. Säännönmukaiset tietolähteet Asiakkaan oma liittymisilmoitus sähköisen liittymislomakkeen tai täytetyn paperilomakkeen kautta.
7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle Via MK Oy ei myy eikä luovuta asiakasrekisterissään olevia tietoja ulkopuolisille.
8. Rekisterin suojauksen periaatteet Asiakasrekisteriä käsitellään luottamuksellisena ja se on asianmukaisesti suojattu ulkopuolisilta. Rekisteriä ei säilytetä paperitulosteena. Rekisteriä käyttävät ainoastaan henkilöt, joiden toimenkuvaan sen käyttö kuuluu. Jokaisella käyttäjällä on henkilökohtainen käyttäjätunnus ja salasana. Rekisterin käyttöoikeuksia myöntää ja valvoo rekisteriasioita hoitava henkilö.
9. Tarkastusoikeus Rekisteröidyllä on henkilötietolain 26 §:n mukaisesti oikeus tarkastaa, mitä häntä koskevia tietoja henkilörekisteriin on talletettu. Tarkastuspyyntö tulee lähettää kirjallisesti ja allekirjoitettuna rekisteriasioista vastaavalle henkilölle (yhteystiedot mainittu kohdassa 2)
10. Markkinointiluvan peruminen Rekisteröidyllä on oikeus peruttaa antamansa markkinointilupa ilmoittamalla siitä saamassaan sähköpostissa olevalla linkillä.