fbpx

toimitusehdot

1. Yleistä

1.1. Nämä sopimusehdot sisältävät www.korres.fi käyttöä koskevat sekä tuotteiden tilausta ja toimitusta koskevat ehdot. Rekisteröityessäsi palveluun tai ostaessasi tuotteita verkkokaupasta palvelun käyttäjänä (myöhemmin ”asiakas”) hyväksyt ehdot ja sitoudut noudattamaan näitä ehtoja.

1.2. Palveluntarjoajan yhteystiedot: Via MK Oy, Lönnrotinkatu 43 A 1, 00180 Helsinki.

Y-tunnus: 1986888-9

1.3. Via MK Oy:llä on oikeus muuttaa näitä sopimusehtoja. Hyväksyt muutokset palvelua käyttäessään. Kulloinkin voimassaolevat sopimusehdot ovat nähtävissä verkkokaupan kotisivulla osoitteessa www.korres.fi/toimitusehdot


2. Rekisteröityminen

2.1. Voit halutessasi rekisteröityä täyttämällä yhteystietolomakkeen ja valitsemalla itsellesi käyttäjätunnuksen ja salasanan. Ostoksia voit kuitenkin tehdä myös rekisteröitymättä ja maksaa ostoksesi verkkopankissa. Rekisteröitymällä kanta-asiakkaaksi saat käyttöösi erilaisia etuja.

2.2. Sinun tulee olla täysi-ikäinen luonnollinen ja täysivaltainen henkilö. Asiakkaana vastaat palveluntarjoajalle antamiesi tietojen oikeellisuudesta ja käyttäjätunnuksen sekä salasanan käytöstä ja säilytyksestä.

2.3. Palveluntarjoajalla on oikeus evätä rekisteröityminen ja oikeus tarvittaessa sulkea käyttäjätunnus.


3. Henkilötiedot ja niiden käyttö

3.1. Asiakkaita koskevat henkilötiedot kerätään ja tallennetaan palveluntarjoajan ylläpitämään asiakasrekisteriin. Tietoja kerätään ainoastaan omaan (korres.fi) käyttöömme eikä niitä luovuteta kolmannelle osapuolelle (kts. tarkemmin kohta 8).

3.2. Asiakkaalla on oikeus tarkistaa itseään koskevat henkilötiedot, muuttaa niitä tai poistaa tiedot rekisteristä kokonaan. Palvelu sisältää tietoja koskevat toimintaohjeet.


4. Tuotteiden tilaaminen ja toimitus

4.1. Tilauksia toimitetaan ainoastaan Suomen alueella.

4.2. Voit tehdä tilauksen verkkokaupassa joko rekisteröidyttyäsi palvelun käyttäjäksi tai ilman rekisteröitymistä. Tehty tilaus on sitova.

4.3. Tilatut ja varastossa olevat tuotteet toimitetaan normaalisti 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta.

4.4. Mikäli tilatun tuotteen osalta ilmenee toimitusvaikeuksia, asiakaspalvelumme ottaa yhteyttä.

4.5. Toimitustavaksi voit valita joko nouto DB Schenkerin noutopisteestä, nouto Postista, nouto Postin pakettiautomaatista, Postin kotiinkuljetus tai voit noutaa tilauksesi KORRES Lönkka43 myymälästä (Lönnrotinkatu 43, 00180 Helsinki).

Toimitus DB Schenkerin noutopisteeseen tai Smartmile-pakettiautomaattiin: 6,00€
Toimitus Postiin tai Postin pakettiautomaattiin: 6,00€
DB Schenkerin kotiinkuljetus: 15,00€
Postin kotiinkuljetus: 15,00€
Nouto KORRES Lönkka43 myymälästä: 0€

Yli 70€ tilaukset ilmaisella toimituksella DB Schenkerin noutopisteeseen, Postiin tai pakettiautomaattiin.
Yli 140€ tilaukset ilmaisella kotiinkuljetuksella. Muista ilmoittaa puhelinnumero toimitusta varten.

4.6. Toimitetun tuotteen vastaanotto ja tarkistus. Vastaanotettuasi tuotteen sinulla on 7 vrk. aikaa ilmoittaa mahdollisista näkyvistä kuljetusvaurioista. 7 vrk:n jälkeen tehtyjä ilmoituksia kuljetusvaurioista ei hyväksytä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ([email protected]), jotta voimme sopia tarvittavista järjestelyistä.

 


5. Maksutavat

5.1. Verkkokaupassamme voit maksaa tilauksesi joustavasti ja valittavanasi on useita eri maksutapoja:

Maksa heti – korttimaksulla, verkkopankissa tai mobiilimaksulla
Maksa myöhemmin  – lasku
Pilko maksut – joustava tai kiinteä erämaksu

5.2 Voit maksaa verkko-ostoksesi MasterCard, Visa ja Visa Electron -maksukorteilla, kun rekisteröit korttisi pankissasi verkkomaksukelpoiseksi. Huomioi, että kortillasi saattaa olla myös turvaraja verkko-ostoksia varten. Voit tarkistaa turvarajan ja muokata sitä verkkopankissasi tai pankkikonttorissasi. Korttimaksaminen verkkokaupassamme tapahtuu SSL-suojatulla maksulomakkeella. Yrityksellämme ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme.

5.3 Verkkomaksu on mahdollista Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, OP:n, POP Pankin, S-Pankin, Säästöpankkien ja Ålandsbankenin asiakkaille. Kun käytössäsi on oman pankkisi verkkopankkitunnukset ja olet maksamassa verkkokaupan ostoksiasi, siirryt kauppapaikkamme sivuilta hetkeksi verkkopankkiin ja maksat tilauksesi suoraan omalta tililtäsi. Maksutapahtuman näet verkkopankin tilitiedoista. Maksutietojen välitys sinun ja pankkisi välillä on turvallista, sillä maksutiedot suojataan SSL-salausmenetelmällä.

5.4 Mobiilimaksaminen on mahdollista MobilePayn, Apple Payn,  Pivon ja OP-siirto maksupalvelun kautta.

5.5 Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai tililuotolla yhteistyössä Paytrail Oyj:n kanssa. Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP, Walley (Collector Bank), Jousto ja AfterPay. Kun valitset maksutavaksi laskun ja sinulle myönnetään laskumahdollisuus, saat tilatut tavarat itsellesi ennen niiden maksamista. Voit maksaa koko laskun summan kerralla tai, jos sinulle myönnetään mahdollisuus maksaa tililuotolla, jakaa maksun pienempiin osiin maksamalla ainakin laskussa mainittavan vähimmäissumman eräpäivään mennessä.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Walley (Collector Bank)
Walleyn yleiset lasku-, tililuotto ja erämaksuehdot

Lue lisää: Collector.fi

Jousto
Lue lisää: Jousto.com

OP Lasku
OP Laskun kuluttajaehdot [PDF]

Lue lisää: Op.fi

AfterPay

Lue lisää: AfterPay.fi

5.6 Käytössämme on myös Klarna Oy:n tarjoama Klarna Lasku sekä Erämaksu, joiden ehdot löydät täältä. Huomaathan, että laskulla tai osamaksulla maksaminen edellyttää henkilötunnuksen ilmoittamista ja luottotietojen tarkistamista. Klarna tekee lakisääteisen luottotietojen tarkastuksen ennen päätöstä luoton myöntämisestä. Luottotiedot tarkastamalla Klarna saa tietoa kuluttajan taloudellisista edellytyksistä suoriutua maksusitoumuksesta valittujen luottoehtojen mukaisesti. Klarna päättää luoton myöntämisestä yksipuolisesti. Klarna vahvistaa luoton myöntämisen sallimalla asiakkaan ostotapahtuman tämän valitsemien ehtojen mukaisesti sekä lähettämällä asiakkaalle luottosopimuksen.

Mikäli Klarnan maksutapoja käytettäessä tilaus ei mene onnistuneesti läpi, olethan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun numerossa 09 – 425 99 771.

Lisätietoa löydät sivultat: www.klarna.fi


6. Maksupalveluntarjoajat

6.1 Paytrail -maksunvälityspalvelun kautta käytössäsi ovat verkkopankkimaksut, luottokorttimaksut, mobiilimaksut sekä Collector luotto- ja osamaksupalvelut. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Paytrail (2122839-7) toimii yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Paytrail Oyj, he ovat välittäneet maksusi.

6.2 Verkkokaupassamme voit valita maksutavaksi Klarna laskun tai erämaksun. Klarna Oy (y-tunnus 2247127-6). Klarna Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Maksusi tilitetään myyjälle vasta, kun olet vastaanottanut tilauksesi ja saanut tarkistaa sen. Tarkastusajoista ilmoitetaan tilauskohtaisesti sähköpostilla.


7. Tilauksen peruuttaminen ja palautusoikeus

7.1. Tehtyä ja maksettua tilausta ei voi peruuttaa verkkokaupassa. Mikäli haluat perua kaupan sinun tulee menetellä kuten seuraavassa kohdassa (6).

7.2. Sinulla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa tuotteet tai osa niistä neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia ja alkuperäisessä myyntikunnossa. Hygieniasyistä meikkejä ei voi palauttaa. Palautustilanteessa ota aina yhteyttä asiakaspalveluumme ([email protected],) niin annamme lisäohjeita ja sopimusnumeron Postin kautta tehtäviä palautuksia varten. Tuote voidaan palauttaa myös KORRES myymälään (Lönnrotinkatu 43, 00180 Helsinki). Palauttaessasi tuotteita postitse vähennämme 6€ palautuskulut sinulle palautuvasta summasta. Palauttaminen KORRES Lönkka43 myymälään on veloituksetonta. Huomioi, että veloitamme myös meille palautuneesta noutamattomasta lähetyksestä 6€ postituskulut. Neljäntoista (14) vuorokauden palautusoikeus koskee myös KORRES myymälästä noudettavia tilauksia. Säilytämme kuitenkin tilaustasi tämän ajan jälkeenkin ja voit noutaa sen myöhemmin.

7.4. Maksusuoritus tuotteen palautuksen johdosta palautuu palveluntarjoajan ja Paytrail Oyj:n tai Klarna  Oy:n toimesta viimeistään 30 vuorokauden kuluessa tuotteen palautuksesta.


8. Muuta yleistä

8.1. Palveluntarjoaja ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä.

8.2. Mahdollisiin asiakkaan ja palveluntarjoajan välisiin sopimusta koskeviin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia

Aloita kirjoittaminen ja paina Enteriä hakeaksesi