Maksutavat


Verkkokaupassamme voit maksaa tilauksesi joustavasti ja valittavanasi on useita eri maksutapoja:

  • Maksa heti – korttimaksulla, verkkopankissa tai mobiilimaksulla
  • Maksa myöhemmin – lasku
  • Pilko maksut – joustava tai kiinteä erämaksu
KORTTIMAKSU

Voit maksaa verkko-ostoksesi MasterCard, Visa ja Visa Electron -maksukorteilla, kun rekisteröit korttisi pankissasi verkkomaksukelpoiseksi. Huomioi, että kortillasi saattaa olla myös turvaraja verkko-ostoksia varten. Voit tarkistaa turvarajan ja muokata sitä verkkopankissasi tai pankkikonttorissasi. Korttimaksaminen verkkokaupassamme tapahtuu SSL-suojatulla maksulomakkeella. Yrityksellämme ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme.

VERKKOMAKSU

Verkkomaksu on mahdollista Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, OP:n, POP Pankin, S-Pankin, Säästöpankkien ja Ålandsbankenin asiakkaille. Kun käytössäsi on oman pankkisi verkkopankkitunnukset ja olet maksamassa verkkokaupan ostoksiasi, siirryt kauppapaikkamme sivuilta hetkeksi verkkopankkiin ja maksat tilauksesi suoraan omalta tililtäsi. Maksutapahtuman näet verkkopankin tilitiedoista. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla, jonka kautta maksusi välittyy meille. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Maksutietojen välitys sinun ja pankkisi välillä on turvallista, sillä maksutiedot suojataan SSL-salausmenetelmällä.

MOBIILIMAKSAMINEN

MobilePay

Myös MobilePay käy maksuvälineenä verkkokaupassa. Aktivoi verkkomaksaminen MobilePayssä ennen ensimmäistä verkkokauppaostostasi. Lue lisää MobilePayn sivulta >>

Apple Pay

iPhonen, iPadin tai Macin käyttäjät voivat maksaa verkko-ostoksensa myös Apple Pay:lla. Lue lisää Applen sivuilta >>

Pivo

Maksa ostokset Pivolla helposti ja nopeasti mobiilipuhelimellasi. Lataa Pivo puhelimeesi ja liitä maksukorttisi sovellukseen verkkopankkitunnuksillasi. Klikkaile ostokset ostoskoriin verkkokaupassa ja valitse kassalla maksutavaksi Pivo. Pivo on tarjolla sovelluskaupassa kaikkien pankkien asiakkaille. Lue lisää Pivosta >>

OP-siirto

OP:n asiakkaat voivat lisäksi maksaa verkko-ostoksensa Siirto-sovelluksella. valitse kassalla maksutavaksi Siirto, syötä puhelinnumerosi sille varattuun kenttään ja hyväksy maksu käyttämässäsi sovelluksessa. OP:n asiakkaat voivat ottaa Siirto-maksut käyttöön OP-mobiilissa ja Pivossa. Lue lisää OP:n sivuilta >>

LASKU JA TILILUOTTO

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai tililuotolla yhteistyössä Paytrail Oyj kanssa. Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP, Walley (ent. Collector Bank), Jousto ja AfterPay. Kun valitset maksutavaksi laskun ja sinulle myönnetään laskumahdollisuus, saat tilatut tavarat itsellesi ennen niiden maksamista. Voit maksaa koko laskun summan kerralla tai, jos sinulle myönnetään mahdollisuus maksaa tililuotolla, jakaa maksun pienempiin osiin maksamalla ainakin laskussa mainittavan vähimmäissumman eräpäivään mennessä.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Walley (Collector Bank)
Walleyn yleiset lasku-, tililuotto ja erämaksuehdot

Lue lisää: Collector.fi

Jousto
Lue lisää: Jousto.com

OP Lasku
OP Laskun kuluttajaehdot [PDF]

Lue lisää: Op.fi

AfterPay

Lue lisää: AfterPay.fi

KLARNA LASKU JA ERÄMAKSU

Käytössämme on myös Klarna Oy:n tarjoama Klarna Lasku sekä Erämaksu, joiden ehdot löydät täältä. Huomaathan, että laskulla tai osamaksulla maksaminen edellyttää henkilötunnuksen ilmoittamista ja luottotietojen tarkistamista. Klarna tekee lakisääteisen luottotietojen tarkastuksen ennen päätöstä luoton myöntämisestä. Luottotiedot tarkastamalla Klarna saa tietoa kuluttajan taloudellisista edellytyksistä suoriutua maksusitoumuksesta valittujen luottoehtojen mukaisesti. Klarna päättää luoton myöntämisestä yksipuolisesti. Klarna vahvistaa luoton myöntämisen sallimalla asiakkaan ostotapahtuman tämän valitsemien ehtojen mukaisesti sekä lähettämällä asiakkaalle luottosopimuksen.

Mikäli Klarnan maksutapoja käytettäessä tilaus ei mene onnistuneesti läpi, olethan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun numerossa 09 – 425 99 771.

Lisätietoa löydät sivultat: www.klarna.fi

OTA YHTEYTTÄ

Jos sinulla on lisää kysyttävää verkko-ostosten maksamisesta, voit olla yhteydessä meihin:

puh: 09 74298881

[email protected]

Hei, liity nyt postituslistallemme ja saat sähköpostiisi -15% alennuskoodin seuraavaan tilaukseesi!

Uutiskirjeen tilaajana saat ensimmäisenä tiedon uutuuksista ja erikoistarjouksista sekä KORRES-asiantuntijoidemme ihonhoitovinkit!

Ostoskorisi on tyhjä
KORRES KEVÄTKARNEVAALI to-ke 25.4.- 1.5.
Toivota kevät tervetulleeksi kosmetiikan tarjouksilla!
KARNEVAALISHOPISTA löydät vaihtuvan valikoiman suosikkejamme 10€, 20€, 30€ ja 40€ tasarahahinnoin

Lahjaksi upea tuotepaketti kaikkiin yli 100€ tilauksiin:
Yoghurt SPF50 geelivoide kasvoille 20ml +
Yoghurt SPF50 emulsio vartalolle ja kasvoille 20ml +
Yoghurt Aftersun Cooling geelivoide vartalolle ja kasvoille 20ml

Lahjan arvo 28,00 €

*Karnevaalitarjoukset ovat voimassa ke 1.5. asti. Kampanjatuotteita on saatavilla rajoitetusti.

Toimitusehdot

Toimitusehdot

1. Yleistä
1.1. Nämä sopimusehdot sisältävät www.korres.fi käyttöä koskevat sekä tuotteiden tilausta ja toimitusta koskevat ehdot. Rekisteröityessäsi palveluun tai ostaessasi tuotteita verkkokaupasta palvelun käyttäjänä (myöhemmin “asiakas”) hyväksyt ehdot ja sitoudut noudattamaan näitä ehtoja.
1.2. Palveluntarjoajan yhteystiedot: Via MK Oy, Lönnrotinkatu 43, 00180 Helsinki.
Y-tunnus: 1986888-9
1.3. Via MK Oy:llä on oikeus muuttaa näitä sopimusehtoja. Hyväksyt muutokset palvelua käyttäessään. Kulloinkin voimassaolevat sopimusehdot ovat nähtävissä verkkokaupan kotisivulla osoitteessa www.korres.fi/toimitusehdot

2. Rekisteröityminen
2.1. Voit halutessasi rekisteröityä täyttämällä yhteystietolomakkeen ja valitsemalla itsellesi käyttäjätunnuksen ja salasanan. Ostoksia voit kuitenkin tehdä myös rekisteröitymättä ja maksaa ostoksesi verkkopankissa. Rekisteröitymällä kanta-asiakkaaksi saat käyttöösi erilaisia etuja.
2.2. Sinun tulee olla täysi-ikäinen luonnollinen ja täysivaltainen henkilö. Asiakkaana vastaat palveluntarjoajalle antamiesi tietojen oikeellisuudesta ja käyttäjätunnuksen sekä salasanan käytöstä ja säilytyksestä.
2.3. Palveluntarjoajalla on oikeus evätä rekisteröityminen ja oikeus tarvittaessa sulkea käyttäjätunnus.

3. Henkilötiedot ja niiden käyttö
3.1. Asiakkaita koskevat henkilötiedot kerätään ja tallennetaan palveluntarjoajan ylläpitämään asiakasrekisteriin. Tietoja kerätään ainoastaan omaan (korres.fi) käyttöömme eikä niitä luovuteta kolmannelle osapuolelle (kts. tarkemmin kohta 8).
3.2. Asiakkaalla on oikeus tarkistaa itseään koskevat henkilötiedot, muuttaa niitä tai poistaa tiedot rekisteristä kokonaan. Palvelu sisältää tietoja koskevat toimintaohjeet.

4. Tuotteiden tilaaminen ja toimitus
4.1. Tilauksia toimitetaan ainoastaan Suomen alueella.
4.2. Voit tehdä tilauksen verkkokaupassa joko rekisteröidyttyäsi palvelun käyttäjäksi tai ilman rekisteröitymistä. Tehty tilaus on sitova.
4.3. Tilatut ja varastossa olevat tuotteet toimitetaan normaalisti 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta.
4.4. Mikäli tilatun tuotteen osalta ilmenee toimitusvaikeuksia, asiakaspalvelumme ottaa yhteyttä.
4.5. Toimitustavaksi voit valita joko nouto Postista, nouto Postin pakettiautomaatista, nouto DB Schenkerin noutopisteestä, Postin kotiinkuljetus, DB Schenkerin kotiinkuljetus tai voit noutaa tilauksesi KORRES Lönkka43 myymälästä (Lönnrotinkatu 43, 00180 Helsinki). Postipaketin ja pakettiautomaatin toimituskulut ovat € 6,- tilauksen koosta riippumatta ja tilauksen noutaminen Lasipalatsin myymälästä ilman kuluja – luonnollisesti! Tilauksen arvon ollessa yli 70€ , emme veloita toimituskuluja. Postin ja DB Schenkerin kotiinkuljetuksen toimituskulut ovat € 15-tilauksen koosta riippumatta. Tilauksen arvon ollessa yli 100€ emme veloita toimituskuluja. Kotiinkuljetus toimitetaan vastaanottajalle kotiin suoraan. Muista ilmoittaa puhelinnumero, jotta voidaan sopia kuljetus sinulle sopivana kellonaikana.

4.6. Toimitetun tuotteen vastaanotto ja tarkistus. Vastaanotettuasi tuotteen sinulla on 7 vrk. aikaa ilmoittaa mahdollisista näkyvistä kuljetusvaurioista. 7 vrk:n jälkeen tehtyjä ilmoituksia kuljetusvaurioista ei hyväksytä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ([email protected]), jotta voimme sopia tarvittavista järjestelyistä.

5. Maksutavat
5.1. Tuotteet maksetaan verkkokaupassa tilauksen yhteydessä verkkopankin kautta pankkitunnuksilla, Visa-, Visa Electron- MasterCard-kortilla tai osamaksulla tai laskulla .
5.2. Verkkokaupassamme voit maksaa kaikissa suomalaisissa verkkopankeissa. Käytössämme on Klarna Checkout -palvelu, jonka kautta maksusi meille hoituu turvallisesti ja vaivattomasti; kannaltasi palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Lyhykäisyydessään näin:
1. Ostaja valitsee verkkokaupassa haluamansa tuotteet ostoskoriin ja maksaa tilauksen Klarna Checkout:lla.
2. Verkkokauppias saa tiedon maksusta.
3. Verkkokauppias lähettää ostajan tilaaman tuotteen.
4. Verkkokauppias kuittaa Klarnalle tiedon toimituksesta hallintaliittymän kautta.
5. Klarna seuraa toimituksen kulkua, mikäli tilaus on lähetetty kirjattuna lähetyksenä (lähetys jonka etenemistä voidaan seurata esim. Postin pakettitoimitus).
6. Kun ostaja on vastaanottanut ja tarkistanut tilauksen, Klarna välittää maksun verkkokauppiaalle automaattisesti. Mikäli tilaus on kunnossa, ostajan ei tarvitse tehdä siitä erillistä kuittausta Klarnalle. Mikäli tilaamasi tuotteet eivät tule perille tai lähetys ei vastaa tilaustasi, saat aina rahasi täysimääräisenä takaisin.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna Oy (y-tunnus 2247127-6, yhteystiedot: Korkeavuorenkatu 34, 00130 Helsinki) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Katso lisätiedot: www.klarna.com

5.3. Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron-, MasterCard-korteilla, laskulla tai osamaksulla, Via MK Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Klarna Oy toimii Klarna lasku, debit/credit -korttimaksut (Visa, Mastercard) sekä verkkopankkimaksut tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Klarna Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Klarna Oy on myös maksun saaja.
Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 99771. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä KORRES asiakaspalveluun (09-7429 8881 tai [email protected]).

6. Klarna-palvelu
Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Klarna Oy (y-tunnus 2247127-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään vahvistusviesti. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Klarna Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Maksusi tilitetään myyjälle vasta, kun olet vastaanottanut tilauksesi ja saanut tarkistaa sen. Tarkastusajoista ilmoitetaan tilauskohtaisesti sähköpostilla.

7. Tilauksen peruuttaminen ja palautusoikeus
7.1. Tehtyä ja maksettua tilausta ei voi peruuttaa verkkokaupassa. Mikäli haluat perua kaupan sinun tulee menetellä kuten seuraavassa kohdassa (6.2).
7.2. Sinulla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa tuotteet tai osa niistä neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia ja alkuperäisessä myyntikunnossa. Hygieniasyistä meikkejä ei voi palauttaa. Palautustilanteessa ota aina yhteyttä asiakaspalveluumme ([email protected],) jotta voimme sopia tarvittavista järjestelyistä. Tuote voidaan palauttaa joko postitse tai palauttamalla se KORRES Lönkka43 myymälään (Lönnrotinkatu 43, 001800 Helsinki).

7.3. Palveluntarjoaja maksaa palautettavan tuotteen postituskulut, mikäli palautettava tuote on mahdollista toimittaa normaalina postipakettina tai kirjeenä ja paketti tai kirje on lähetetty Suomesta Posti Group Oyj:n toimesta.
7.4. Maksusuoritus tuotteen palautuksen johdosta palautuu palveluntarjoajan ja Klarna Oy:n toimesta viimeistään 30 vuorokauden kuluessa tuotteen palautuksesta.
h2. 8. Muuta yleistä
8.1. Palveluntarjoaja ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä.
8.2. Mahdollisiin asiakkaan ja palveluntarjoajan välisiin sopimusta koskeviin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia
h2. 9. Asiakasrekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä Nimi
Via MK Oy / Korres

Yhteystiedot
Lönnrotinkatu 43, 00180 Helsinki
2. Rekisteriasioista vastaava henkilö Nimi
Kristiina Raunetsalo
3. Rekisterin nimi Korres -asiakasrekisteri
4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus Asiakassuhteen hoito
5. Rekisterin tietosisältö Asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, ostotapahtumatietoja.
6. Säännönmukaiset tietolähteet Asiakkaan oma liittymisilmoitus sähköisen liittymislomakkeen tai täytetyn paperilomakkeen kautta.
7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle Via MK Oy ei myy eikä luovuta asiakasrekisterissään olevia tietoja ulkopuolisille.
8. Rekisterin suojauksen periaatteet Asiakasrekisteriä käsitellään luottamuksellisena ja se on asianmukaisesti suojattu ulkopuolisilta. Rekisteriä ei säilytetä paperitulosteena. Rekisteriä käyttävät ainoastaan henkilöt, joiden toimenkuvaan sen käyttö kuuluu. Jokaisella käyttäjällä on henkilökohtainen käyttäjätunnus ja salasana. Rekisterin käyttöoikeuksia myöntää ja valvoo rekisteriasioita hoitava henkilö.
9. Tarkastusoikeus Rekisteröidyllä on henkilötietolain 26 §:n mukaisesti oikeus tarkastaa, mitä häntä koskevia tietoja henkilörekisteriin on talletettu. Tarkastuspyyntö tulee lähettää kirjallisesti ja allekirjoitettuna rekisteriasioista vastaavalle henkilölle (yhteystiedot mainittu kohdassa 2)
10. Markkinointiluvan peruminen Rekisteröidyllä on oikeus peruttaa antamansa markkinointilupa ilmoittamalla siitä saamassaan sähköpostissa olevalla linkillä.